Skoči na glavno vsebino
03 428 51 11 ppv@iosce.si

Varstvo 2022

Gledališka vzgoja

Zadnji dan počitniškega varstva smo odšli v Gledališče Celje, kjer smo si ogledali njihove prostore, gledališki oder, ter postavljanje scene. Predstavili so nam vse korake, od začetka do konca uprizoritve predstave: bralne in aranžirne vaje, izbor besedila, proces nastajanja scenografije, kostume,...

več...

Igre s padalom in spoznavanje živali, hribski urh

V četrtek smo spoznali prav posebno žival, naučili pa smo se tudi nove igre s padalom. Spoznali smo hribskega urha, majhno žival s povprečno velikostjo 5 cm, ima hrapavo bradavičasto kožo z drobnimi trni in srčasto oblikovano zenico. Če se prestraši, se takoj obrne na hrbet in pokaže svojo...

Planinski pohod na Hom in ”ustvarjalno potapljanje”

Z avtobusom smo se peljali do naselja Griže, od koder smo krenili proti gozdu. Med potjo smo sledili markacijam. Pot je bila sprva položna, nato pa smo se pričeli vzpenjati. Zadnji del poti smo prehodili po kolovozu. Pred planinskim domom smo se ustavili in občudovali razgled po Savinjski dolini,...

več...

Dopoldanski športni dogodek in izdelovanje namiznega nogometa

Torkov dan nas je obogatil z dežjem, a ta ni pregnal športnih učiteljev 1. OŠ Celje. Pripravili so nam zanimiv poligon s tremi postajami in poskrbeli za pravi športni dogodek. Poligon je počakal tudi naše plezalce, ki so se najbolj razveselili postaje z obroči. Kako dobro smo se izkazali v...

Prva pomoč za najmlajše in obisk KZS

Kljub deževnemu vremenu smo si dan popestrili s kar dvema delavnicama. Obiskali sta nas medicinski sestri iz ZD Celje in nam predstavili zdrav način prehranjevanja ter osnove prve pomoči. Oblikovali smo plakat prehranjevalne piramide in izpolnjevali delovni list na temo hrane in pijače. Obiskal...

Ogled Tropske hiše

’’Muhasto’’ vreme nam ni preprečilo obiska Tropske hiše. Po zajtrku smo odhiteli proti mestnem središču, ker se nahaja Tropska hiša. Pogledali smo si več kot 100 živali. A dotikati se nismo smeli vseh, prav tako smo morali pozorno poslušati opis značilnosti posamezne živali. V rokah smo lahko...

Štafetne igre in ”umetniško kampiranje”

Četrtkovo dopoldne smo izkoristili za igranje štafetnih iger, kjer smo tekmovali med skupinami med različnimi izzivi. Najprej smo tekali, nato smo se kobacali po vseh štirih naprej in nazaj, nosili žoge na stožcu, skakali s kolebnico, plezali skozi obroče in tekali med ovirami. Popoldan smo...

več...

Planinski pohod na Čemšeniško planino in likovna ustvarjanja

Z avtobusom smo se zapeljali do Trojan in nato do CŠOD Prvine. Cesta je najprej potekala preko smučišča, nato smo pot nadaljevali v gozd. Potekala je ob robu strmih senožeti Čemšeniške planine, s katerih so se nam odpirali lepi razgledi predvsem proti Kumu. Po nekaj minutah hoje ob robu strmih...

Obisk PGE Celje

Zadnji dan 7. tedna v poletnem počitniškem varstvu smo začeli z obiskom gasilcev. Odpravili smo se do Poklicne gasilske enote Celje. Gasilci so nam najprej pokazali posnetek, kaj vse morajo početi. Po ogledu posnetka smo imeli priložnost, da jih vprašamo kar nas še zanima. Videli smo tudi kako se...

več...

Štafetne igre in spoznavanje poklicev, pilot in kuhar

Današnji dan smo otvorili z športnimi vsebinami. Učitelj Marko nam je pripravil zanimive štafetne igre, v katerih smo se pomerili po skupinah. Po vsaki igri smo bili točkovani, skupni zmagovalec dobi jutri nagrado. Ker nam je bilo v telovadnici tako zabavno, smo izkoristili preostali čas do kosila...

Pohod na Goro Oljko

Ob 8. uri smo zajtrkovali in se z avtobusom odpravili do Gore Oljke. Pot do vrha je bila zelo lepa. Hodili smo po gozdu, zraven pa izvedeli, kateri vrhovi nas obkrožajo. Naš vrh, na katerega smo se povzpeli, meri 733 metrov. Po vrnitvi s pohoda nas je pričakalo kosilo. Ker nas je pohod kar...

Plesno-umetniški torek

V torkov dan smo zaplesali s plesnimi koraki plesne učiteljice Katje Lipej iz Kreativnega kampa. Razdelili smo se v dve skupini in se naučili plesni koreografiji. Po koncu plesne delavnice smo tudi nastopali. Ker smo dan začeli s kreativnostjo, smo ga tudi nadaljevali. Po kosilu so sledile...

Ogled Tropske hiše

Sedmi teden poletnega počitniškega varstva smo otvorili z ogledom Tropske hiše. Po zajtrku smo se odpravili proti mestnem središču, kjer ima sedež Tropska hiša. Ogledali smo si več kot 100 živali. Nekaterih smo se lahko tudi dotaknili. Pobližje smo spoznali kunca in kačo, kuncu je ime Blackie,...

Plesna delavnica

Danes smo imeli odlično predstavitev Kreativnega kampa, ki nam ga je predstavila učiteljica Alja. Najprej smo si v učilnici pogledali posnetek njihove predstave Mavrična ribica, nato pa smo odšli v dvorano, kjer smo se igrali igro ''plesni kipi''. Popoldne smo ustvarjali na temo arheoloških...

Športno-gusarski dan

Dopoldan smo se odpravili v telovadnico, kjer smo imeli poligon. Na enem smo vadili vodenje žoge, pri drugem smo sonožno skakali, na tretjem smo vadili različno motoriko in pri četrtem nabirali kondicijo ter poskušali biti čim hitrejši. Popoldan smo se pogovarjali o gusarjih, kakšni so, kaj...

Pohod na Roglo

Do Rogle smo se peljali z avtobusom, od koder smo se odpravili proti stezi, ki nas je vodila v redkejši gozd, nato smo se začeli spuščati. Celoten čas smo se držali označene, položne poti skozi gozd in hodili proti Pesku. Tako se imenuje koča, kjer smo se odpočili, namalicali in nato nazaj po isti...

Ustvarjanje gradov

Sveže jutro nas je tokrat napotilo v telovadnico, kjer smo imeli spretnostni poligon, pri katerem smo se dobro razgibali. Hodili smo vzvratno, metali žogo in jo brcali v gol. Z žogico smo morali zadeti manjše obroče, kar je od nas zahtevalo veliko spretnosti. Popoldan smo poustvarjali zgodovino z...

Prva pomoč za najmlajše

Danes sta nas obiskali medicinski sestri iz Zdravstvenega doma Celje, ki sta vodili delavnico ''Prva pomoč za najmlajše''. Najprej smo si morali učinkovito in pravilno umiti roke, nato sta čistost rok sestri preverili z UV-svetlobo. Na takšen način smo videli, kako se lahko preveri higieno in...

LEGO robotika

Danes je bil za nas čisto poseben dan, ker smo lahko spoznali in preizkusili čisto nekaj novega. Imeli smo delavnico ''LEGO robotika'', kjer smo spoznavali program Scratch, delovanje robota in robotskih rok, modele za krmiljenje robota. Naučili smo se uporabne vrednosti, ki jih prinese znanje...

Spoznavanje košarke

Rosnato jutro smo izkoristili za igranje na zunanjih igriščih in nato odšli na dopoldansko malico. Po obilnem ''zajtrku'' smo oddrveli v telovadnico saj smo danes spoznavali nov šport, košarko. Učiteljice in učitelj so nam razložili pravila igre, kako poteka sama tekma, da za igranje potrebujemo...

Planinski pohod na Bukovico

Kot pravi že skoraj izkušeni pohodniki smo se danes odpravili na Bukovico. Najprej smo se z avtobusom zapeljali do postaje Zabukovica, nato smo sledili markacijam in hodili skozi vas, se povzpeli po malce strmejši poti skozi gozd in se priključili kolovozu ter zopet nadaljevali po gozdni poti do...

Predstavitev delfinov

Muhasto vremenski dan nam je polepšala ga. Natalija, ki prihaja iz društva Morigenos (Slovensko društvo za morske sesalce) in nam je predstavila Delfine, ki so pomemben del ekosistema. Društvo Morigenos v slovenskem morju preučuje delfine že od leta 2022 in sicer vrsto velika pliskavka, ki je...

Prva pomoč za najmlajše

Danes je bil prav poseben dan saj sta nas obiskali medicinski sestri iz Zdravstvenega doma Celje. Predstavili sta nam svoje delo, pripomočke, kako se ravna s poškodovano osebo in kako se povije poškodbe. Na lutki ''Ančka'' sta pokazali kako se pravilno oživlja nezavestno osebo in koga ter kam...

Obisk hišice na drevesu

Obiskali smo drevesno hišo v celjskem mestnem gozdu, ki je včasih služila samo kot opazovalnica, danes pa je postala laboratorij za raziskovanje in prisluškovanje dreves, prostor za izvajanje kreativnih delavnic, koncertov, pesniških večerov in razstav. Razposajeni smo se po dopoldanski malici...

Spoznavanje dela in opreme policistov

Komaj smo čakali, da smo se danes odpravili na spoznavanje dela, opreme policistov in forenzikov. Najprej so nam predstavili podrobnejši potek delovnih nalog, uniforme, barve majic, ki se uporabljajo za različna delovna področja, in pokazali svoje delovne pripomočke, solzivec, orožje, vozila....

Predstavitev gasilcev na Krekovem trgu v Celju

Danes, v sredo, 20. 7., smo se odpravili na kratek sprehod po mestnem jedru. Najprej smo si ogledali razstavo starodobnikov (gasilska vozila) nato smo se sprehodili do Krekovega trga, kjer smo spoznavali delo gasilcev. Tudi sami smo se preizkusili v vlogi gasilca, oblekli smo gasilsko uniformo, si...

Potovali smo v vesolje – izdelovanje raket iz papirnatega tulca

V torek, 19. 7., smo dopoldne trenirali plezanje po steni, nato pa se preizkusili še v premagovanju ovir na mini poligonu – igrali smo hokej na parketu, izvajali prevale, skakali čez ovire in metali na koš. Po kosilu smo se z navdušenjem podali na raziskovanje vesolja. Izdelovali smo rakete iz...

Spoznavanje vesolja

V dopoldanskih urah smo se igrali na zunanjem igrišču, nato pa še v telovadnici. Po kosilu smo spoznavali vesolje. Naučili smo se, da naše osončje sestavljajo Sonce in 8 planetov, ki krožijo okrog njega (Merkur, Venera, Zemlja, Mars, Jupiter, Saturn, Uran, Neptun). Izvedeli smo, da osončje z...

Obisk Tropske hiše Celje in ustvarjanje živali

Raziskovali in spoznavali smo življenja različnih živali, ki so razdeljene v pet sklopov, glede na njihovo naravno življenjsko okolje: afriška savana, azijski gozd, arizonska puščava, amazonska džungla in kotiček hišnih ljubljencev. Nekatere živali že poznamo, nekatere pa smo videli prvič:...

več...

Športno dopoldne in ustvarjalno popoldne

Četrtek smo začeli z igrami na igrišču, ki smo jih nadaljevali tudi po malici. Ko je sonce začelo močneje sijati, smo se umaknili v telovadnico, kjer so nekateri plezali, ostali pa smo pošteno pretegnili svoje mišice na zabavnem poligonu. Po kosilu smo ustvarjali in se igrali umirjene igre. Z...

Planinski pohod na Mrzlico

Že zgodaj zjutraj smo se z avtobusom odpravili na pohod na Mrzlico. Voznik nas je čez nekaj časa odložil in nato smo se sami z našim vodnikom podali na pot do vrha. Obiskali smo tudi Planinski dom na Mrzlici, pojedli malico, občudovali razgled, gozd, travniške in gozdne cvetlice. Po kosilu smo...

več...

Sprehod do Savinje in barvanje ploščatih kamnov

Torek smo začeli z različnimi športnimi igrami na šolskem igrišču. Še pred malico smo se pošteno razgibali. Dopoldne smo nekateri preživeli na plezanju, drugi pa smo se podali na prijeten sprehod skozi Celje, vse do reke Savinje. Na njenem obrežju smo se poigrali s kamenčki in skušali vreči...

Obisk PGE Celje in spoznavanje našega planeta Zemlja

Danes smo obiskali Poklicno gasilsko enoto Celje. Prijazni gasilci so nam razkazali njihova vozila, opremo in prostore. Videli smo gasilca, ki se je po drogu spustil iz zgornjega nadstropja. Skoraj tako, kot v risanki! Z navdušenjem smo si ogledali notranjost tovornjaka in različno opremo, ki jo...

Obisk Gimnastične šole v Celju in spoznavanje Francije

''Uav, super!'' so bili vzkliki današnjega petkovega dopoldneva. Podali smo se namreč na obisk Gimnastične šole Celje. Spoznali smo telovadnico kjer trenirajo gimnastičarji in tudi njihova orodja, kjer si krepijo svoje mišice. Da pa nismo ves čas samo gledali, je učiteljica poskrbela, da smo se...

Igre v telovadnici in spoznavanje Španije

Danes smo se zaradi deževnega vremena odpravili v telovadnico, kjer smo se razdelili v več skupin. Po skupinah smo se igrali različne igre. Premagovali smo ovire na majhnem poligonu, utrjevali smo skoke s kolebnico, igrali smo se z žogami in obroči ter se bolje spoznali preko različnih socialnih...

Planinski pohod na Resevno

Danes smo se na tako krasen dan odpravili na pohod na Resevno. Sprehodili smo se skozi naselje Hruševec in sledili markacijam v smeri Resevna. Ker pa je pot od Celja do Šentjurja za naše male noge predolga, smo se del poti do kozolca peljali z avtobusom, nato pa smo se začeli ponovno vzpenjati do...

Postavitev poligona in spoznavanje Anglije

Danes smo imeli dan športnih izzivov, premagovali smo postavljene ovire na poligonu. Najprej smo se plazili pod klopjo, sonožno skakali v obroče, polja, skakali čez oviro in potem smo iz ležečega položaja na blazini ciljali na stožce. Popoldan smo spoznali Anglijo (njeno zastavo, njihovo kulturo,...

Prva pomoč za najmlajše

Obiskali sta nas medicinski sestri iz Zdravstvenega doma Celje. Predstavili sta nam lutko "Ančko", ki se uporablja za učenje oživljanja, pokazali sta, kako se povija poškodovano osebo in kako z njo ravnati. Izvedeli smo, kam je potrebno poklicati v primeru nezgode. Preizkusili smo še, kako deluje...

Obisk regijskega centra za obveščanje

Petek je že tu, zato smo se za konec tedna odločili, da obiščemo ''Regijski center za obveščanje'', kjer smo lahko opazovali delo in postopek centra. Povedali so nam, katere podatke moramo posredovati v primeru klica. Izvedeli smo, da jih ljudje pokličejo, ko rabijo nujno pomoč in potem klice...

Obisk karate trenerja, Mitja Stisovič

Danes je bil prav poseben dan, saj smo se pobližje spoznali z mojstrom karateja Mitjo Stisovičem, trenerjem karate kluba, Karate Dinamik Celje. Pokazal nam je osnove karateja in sicer kako se branimo, kako pravilno pademo, se izognemo udarcem, kako pravilno brcnemo in druge osnovne gibe. Nekaj od...

Ogled navadnega pupka

Obiskala nas je gospa Polona Gorišek in nam predstavila navadni pupek, manjšo repato dvoživko, ki ima bočno sploščen rep in neizrazito zaušesno žlezo. Pupki so najbolj razširjeni po srednji in južni Evropi. Polona nam je povedala kar nekaj zanimivih informacij, pokazala fotografije pupka in ga...

Pohod na Šmohor

V Poletnem počitniškem varstvu imamo srede namenjene pohodom, saj iz preteklih izkušenj vemo, da je to dan, ko je lepo vreme in si privoščimo izlete ali pohode. Danes smo z avtobusom odšli na pohod na Šmohor, ki se nahaja na nadmorski višini 776 m, kamor nas je vodil planinski vodnik Črt Močivnik....

Na obisku pri Mišku Knjižku

V ponedeljek so prostori I. OŠ Celje zaživeli v rajanju in igranju. Poletne počitnice smo v našem varstvu pozdravili z razgibavanjem, ustvarjanjem in igranjem družabnih iger. V dopoldanskem času smo se sprehodili do Osrednje mestne knjižnice Celje, kjer so nas v prostorih knjižnice pri Mišku...

več...
(Skupno 95 obiskov, današnjih obiskov 1)