Skoči na glavno vsebino
03 428 51 11 ppv@iosce.si

Varstvo 2018

Obiskali smo vojašnico!

V sredo dopoldan smo obiskali vojašnico v Celju. Izvedeli smo, da je Slovenska vojska nastala leta 1993 iz takratne Teritorialne obrambe Republike Slovenije (TO). Sprva je vojska temeljila na naborniškemu sistemu, ki je bil leta 2003 ukinjen, nadomestila pa ga je profesionalna vojska. Velika...

Na Celjski koči!

V ponedeljek, 27. 8., smo izkoristili lepo vreme in se v dopoldanskem času igrali na zunanjem igrišču. Popoldan pa smo ustvarjali veeelik plakat z odtisi naših dlani. Poglejte fotografije! Torek je bil dan za pohod. Z avtobusom smo se zapeljali na Svetino, od tam pa smo peš zakorakali proti...

Ste že videli fosile rib in školjk? Mi smo jih!

V četrtek dopoldan smo se sprehodili do Mestnega parka Celje in se zabavali na igralih. S sabo smo vzeli tudi razne družabne igre, ki ji smo jih lahko igrali v senci pod krošnjami dreves. Po kosilu nas je obiskal geolog. S sabo je prinesel fosile rastlin, rib, školjk, polžev ... zob megalodona in...

Osvajali smo vrhove!

V sredo zjutraj smo se z avtobusom zapeljali do kraja Griže, od tam pa smo se peš odpravili na Hom (605 m). Vreme je bilo prekrasno, zato smo bili zelo dobro razpoloženi. Iz asfaltirane ceste, ki je vila čez naselje, smo krenili na makadamsko pešpot skozi gozd ter zakorakali navkreber. Tik pod...

Ko bomo veliki, bomo gasilci!

V ponedeljek in torek smo se sprehodili do gasilskega doma, kjer so nas pričakali prijazni gasilci in psička Kori, ki zna tudi računati. Gasilci so nam pokazali kako se spustijo po drogu, ko je potrebno hitro oditi na pomoč. Gasilci nam namreč pomagajo pri požarih in naravnih nesrečah! Predstavik...

več...

Ameriški miniaturni konji v Konjeniškem centru Celje!

V petek smo obiskali bližnji Konjeniški center s pokrito jahalnico in zunanjim jahališčem. Neposredno pred centrom se nahaja tudi otroške igrišče z igrali, kjer smo se - pred prihodom vodiča - malo razigrali. Nato je prišel vodič in nam razkazal okolico; videli smo lahko poligon z ovirami za...

Pri izdelovalcu godal …

Ker je bil v sredo praznik, smo se na krajši izlet odpravili v četrtek. Z avtobusom smo se odpeljali v Vitanje, kjer smo obiskali znanega in priznanega izdelovalca godal v Sloveniji. Ob vstopu v goslarski atelje nas je pričakala prijetna klasična glasba iz starega gramofona. Občudovali smo...

več...

Počutimo se ustvarjalno …

V ponedeljek nas je pričakalo nebo brez oblačka, zato smo se zjutraj igrali na novem šolskem igrišču; metali smo na koš, brcali nogometno žogo, igrali badminton, se lovili in zabavali. Ko je sonce začelo močneje pripekati, smo se skrili v šolske prostore. Pričakala nas je gospa, ki nam je...

Na igralih v parku …

Zadnji dan v tednu smo se odpravili v Mestni park Celje. Vreme nam je bilo več kot naklonjeno, zato smo lahko petkovo dopoldne dobro izkoristili. Uživali smo in se zabavali na igralih. Popoldan po kosilu pa smo v zgornji telovadnici gledali risanko.

V Pravljičnem gozdu smo iskali Sneguljčico

V sredo je bil čas za naš izlet! Z avtobusom smo se odpeljali v Logarsko dolino, natančneje v Solčavo. Šofer je avtobus parkiral pri Penzionu na Razpotju, mi pa smo zunaj pojedli malico ter se razživeli na igralih. Nato smo vstopili v tamkajšnji Pravljični gozd, kjer smo poslušali pravljice in...

Izurili smo se v sabljanju

V ponedeljek zjutraj, ko še ni bilo tako zelo vroče, smo prvič preizkusili novo igrišče. Zelo nam je bilo všeč! Razdelili smo se v več skupin in se lotili različnih športnih disciplin: od nogometa, košarke ... pa vse do badmintona. Jutranjo energijo smo namreč morali nekje 'pokurit'! Nato smo...

Kajaki in kanuji!

Zadnji dan šestega tedna je minil v znamenju veslanja; dopoldan smo se namreč peš sprehodili do Veslaškega centra 'Špica', kjer nam je gospod Dušan prijazno povedal vse o veslanju, kanujih, kajakih, opremi, tekmovanjih in materialih, ki se uporabljajo za čolne. Sicer pa je 'Špica' domovanje...

Čarovniki, čarodeji in magi. Izpustili pa nismo niti plezalne šole!

Ker nas bo popoldan obiskal tisti 'tapravi' čarovnik, smo se v četrtek zjutraj lotili izdelovanja čarovniških klobukov. Nastali so pisani, veliki, majhni, veseli, zabavni in vsestranski klobuki iz papirja. Bodimo iskreni: izgledamo fantastično! Nekaj otrok pa ni izdelovalo čarovniških klobukov,...

V prijetno svežino …

Danes - v sredo, 1. 8. - smo se iz vročega Celja odpeljali na Roglo (na nadmorsko višino cca. 1500 metrov), kjer je bila temperatura prijetnejša za pohod. Na vrhu smo videli cerkev, veliko nogometno igrišče, hotel in bungalove. Sprehodili smo se po mehki gozdni poti, mimo krav in teličkov. Po...

Za nekaj časa smo bili vojaki …

Že smo v šestem tednu! Kako hitro mineva čas ... Vreme je bilo prekrasno, zato smo se v ponedeljek zjutraj odpravili mimo Savinje v park. Tam smo se igrali, lovili, igrali karte in se imeli lepo ... Popoldan pa smo s temparami in odtisi rok ustvarjali naš planet. A ne izgleda dobro? V torek smo...

več...

Šport, igra in širjenje znanja

Vikend je za nami. Danes dopoldan (ponedeljek 23. 7.) smo svojo energijo 'pokurili' v veliki telovadnici. Nekateri so igrali nogomet, drugi košarko, spet tretji pa so skakali čez kolebnico ali se kako drugače zabavali. Popoldan smo ostali kar v učilnici - igrali smo posebno verzijo igre Človek ne...

Pohod, geolog in zdravnica

V sredo - 18. 7. - smo se z avtobusom zapeljali do Zabukovice, od koder smo se napotili proti planinskemu domu na Bukovici. Vreme je bilo čudovito in naš pohod je bil zelo zabaven; vodnik Črt nam je vso pot podajal zanimive informacije in tako obogatil našo zakladnico znanja. Zadnji del poti je...

več...

Kaj vse je na zemlji in pod njo?

Vikend je minil izjemno hitro, vendar nič zato - v PPV-ju nam nikoli ni dolgčas. V ponedeljek dopoldan smo se v novi telovadnici igrali 'med dvema ognjema', gumitwist in skakali čez kolebnico. Nato nas je obiskal jamar, ki nam je preko fotografij in videoposnetkov približal življenje v jamah....

Gradovi in vitezi

V četrtek smo iz kartona in papirja ustvarjali srednjeveške gradove. Naredili smo vse, kar pravi gradovi potrebujejo: stolpe, pomična vrata, viteze ... Vse skupaj smo nato razstavili na hodniku, da so tudi starši videli kako pridni smo bili 🙂 No, za tiste, ki so želeli biti ustvarjalni na...

Izlet na Ptuj

V sredo zjutraj ob 7:30 sta nas - na velikem parkirišču na Vrunčevi - čakala avtobus in kombi. Najprej smo se prešteli, nato pa zapolnili prazne sedeže na obeh vozilih. Po slabi uri vožnje smo prispeli na cilj - Ptuj, najstarejše mesto v Sloveniji. Parkirali smo pod gradom in se peš sprehodili do...

Capoeira in robotika

V torek je bila na sporedu Capoeira - brazilska borilna veščina, ki izvira iz Angole in vključuje elemente akrobatike ter glasbe. Zelo smo se zabavali ... Popoldan pa je bila na vrsti robotika, kjer smo porgramirali LEGO robote, da so se kar sami vozili po labirintu!

Srednjeveške igre in zabava

Ponedeljek je! Spet smo tukaj. Tema tega tedna je Življenje na gradovih. Igrali smo se "srednjeveške igre" na igrišču gimnazije Celje - center. Ker nismo imeli dovolj, smo pograbili še žoge in igrali nogomet ter košarko. Popoldne smo risali gradove, nekateri pa so šli na robotiko ...

Drevesa, rože, ribnik in … adrenalin!

V četrtek smo se peš odpravili do Srednje šole za hortikulturo in vizualne umetnosti. Najprej smo si ogledali čudovit park, v katerem so ribniki in drevesa (tudi ringlo smo našli!). Nato smo v parku (po skupinah) iskali skrite orehe ... To je bila zabava! Bili smo tako utrujeni, da smo se nazaj do...

Hodimo …

Vreme nas vendarle ni razočaralo, zato smo se v sredo zjutraj z avtobusom zapeljali na Šmohor. Pri planinskem domu smo pojedli malico, nato pa se odpravili na sprehod ... Pot nas je vodila mimo cerkve Sv. Mohorja ter mogočnih stoletnih lip. Hodili smo skozi gozd, kjer so nam krošnje nudile...

Vsi smo taborniki

V ponedeljek so nas obiskali taborniki. Naučili so nas preživetja v naravi. Sedaj smo pripravljeni na velike taborniške podvige! Vendar ni ostalo samo pri tem. Ob Savinji smo nabirali kamenčke, ki smo jih tudi odnesli s sabo, da jih bomo naslednji dan lahko poslikali ... Nekateri so ostali na šoli...

Pozdrav poletju

Spet je tukaj poletje, z njim pa so prišle tudi najdaljše počitnice v letu. Juhuhu! Nasmejani otroški obrazi so nam polepšali torkovo jutro. Po spoznavni urici smo odšli na šolsko igrišče, kjer so nas pričakali taborniki Roda II. grupe odredov Celje. Za nas so pripravili vrsto zanimivih...

(Skupno 14 obiskov, današnjih obiskov 1)